Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Ny dator!

Publicerad 2012-10-10 20:37:34 i Allmänt,

Hann tyvärr inte med mer motion idag än promenaden i morse samt promenaderna till och från skolan. Har klarat mig utan socker idag också, känns kanon! Fick däremot ett känga för dagens lunchlåda (såklart) som bestod av bön- och tonfisksallad. Mindre kanon.
 
Storhandlade idag (storhandla för en person=2 kassar), tappade givetvis äggpaketet.. fick därför bli en stor omelett och en stor sats köttbullar. Riktig husmorspoäng att köpa köttfärs (extrapris dessutom) och ställa sig och trilla köttbullar!
 
Galet gott! Saknar dock pappas mos, sås och familjens sällskap..
 

Och äntligen så kunde jag hämta ut min nya dator idag! Inbillar mig att det ska underlätta hela mitt liv framöver.. i alla fall programmeringen och designen. Om inte annat så är den ju i alla fall snygg och smidig ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela