Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

8 Oktober

Publicerad 2012-10-08 21:00:22 i

Så nöjd med dagens prestationer! 05.40 ringde klockan och jag pallrade mig iväg på morgonpromenad. Jag som alltid brukar snooza bort dem.. lunchen bestod av rester från igår, och jag fick med mig mellanmål i form av russin och sötmandlar.

När jag kom hem orkade jag springa (läs jogga) 6km utan gå-pauser.. plötsligt händer det! Hoppas att träningen fortsätter att gå bra, behöver något positivt att fokusera på.

Nu har jag redan krupit ner i sängen, idéskisser till morgondagen ska produceras, och sedan måste jag sova. I morgon ringer klockan på 05.40 igen!



Mina nya vänner..

Kommentarer

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-10-08 21:19:10

Åh dukty chey! Håll ut! Snart blire studiebesök lund / linkan:)

Svar: Åh, lääängtar!
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela