Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

7 Oktober

Publicerad 2012-10-07 14:21:08 i

Vad gör jag här..? Jag vill inte plugga det här, jag vill inte bo så här.. vill inte, vill inte.

Eftersom ingen här delar mitt kostintresse kollar folk nästan snett när man inte har makaroner och falukorv i lunchlådan. Är man ute och går så är man "så JÄVLA hurtig".. ger dem fingret och äter ännu mer clean och tar en kilometer extra på morgonpromenaden eller löpturen, men jag känner mig så hemskt ensam.

7km snabb promenad i det fina vädret och en lunch bestående av fisk och wokade morötter, vitkål, lök, rödbetor, gröna bönor samt fullkorns(får jag en käftsmäll nu?)bulgur så ska jag sätta mig och plugga. Kan det här inte bara ta slut?



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-10-08 17:05:13

kör hår louise! visa bara hur mycke bättre du är än dem som kollar snett.. dem är bara avundsjuka på att dem inte orkar det som du orkar. laga riktiga lunchlådor och motionera!!!!<3

Svar: Tack fina du! <3
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela