Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

4 Oktober

Publicerad 2012-10-04 22:05:40 i

Vilket betyder kanelbullens dag. Den började med 5 km cykling i ösregn, utan stänkskärm för säkerhetsskull och med trasig, blöt sadel. Efter att ha kollat efter lite konkurrenter till gruppens designprojekt, utan resultat, var det dags att hoppa på Brunte igen i regnet. Då jag taktiskt nog valde ljusa jeans dagen till ära så har jag hela dagen gått runt med en stor, blöt och brun fläck i röven. Lite som en stor magsjuka.. Score! Tur att jag har lång höstjacka..

För att göra mig lite gladare och med lite mms-smakråd av min kära fru så investerade jag i denna. Hoppas att regnet håller upp någon dag så att jag kan använda den..




Då hela etern fullkomligt svämmar över av bilder på kryddiga vetebullar och studentfiket bjöd på kanelbulle om man köpte kaffe, så åt jag också en idag. Eller två.. bakade några själv också. Kanske 3 allt som allt.. 4 slutade det nog på.Tappade räkningen efter 5, förresten!

Och de innehöll varken kvarg, bär eller protein. Endast vitt mjöl, fett och socker. Mums!




Kommentarer

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-10-05 21:19:08

ÅHHH! Dina inlägg, kan se det framför mig, toka! Fin kavaj och åååh home-made BULLAR ;)

Svar: Sjukt trist, men lite kul såhär i efterhand ;)
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela