Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

22 Oktober

Publicerad 2012-10-22 14:42:24 i Allmänt,

Då var man i Linkan igen då efter en lång gegg-helg hemma. Den lilla bacillen ute på Hammarö har smittat mig med snorig näsa.. ser det som en liten souvenir ;)
 
Hur som helst så blir det ingen konditionsträning nu på ett tag. Känner att det börjar ta sig ner mot halsen också..
 
Började dagen med att programmera mellan 8.00 till 13.00. Gick dit avslappnad med inställningen att sitta i max en timma eftersom jag aldrig, A L D R I G skulle klara det. Har inte kunnat koncenterara mig på pluggandet ordentligt och den lilla tiden jag pluggade hemma låg på en väldigt låg nivå. Tentan bestod av 4 uppgifter, man behövde klara en. Jag började på två stycken, men gav upp. Gav en tredje uppgift ett försök och lyckas nästan få den att fungera.. läser igenom lite i boken, vänder på lite termer OCH BLIR GODKÄND! Med ca 2min kvar av tentatiden..
Knäppt. Kan tydligen göra program som räknar ut det N:te talet i en talföljd med hjälp av ett underprogram som är rekursivt (återkallar sig självt). Där ser man.
 
Firar just nu med att dricka te i min Onepiece och ska snart slå på en film. Veckan kunde faktiskt ha börjat sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela