Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

20 Oktober

Publicerad 2012-10-20 00:25:28 i Allmänt,

Borta bra, men hemma bäst!
Åkte hem i onsdags. Såå skönt! Allt känns liksom lite lättare..
 
Särskilt idag! Idag var det "upplev-en-småbarnsförälders-liv-dag" ute på Hammarö tillsammans med storebror och lilla T. Jättemysigt! Att se en ny liten generation Jonsson komma SPRINGANDES (?!?) mot mig med öppna armar och ge mig en stor blöt och snorig puss (med spår av smörgåskex) gör mig lycklig långt inne i själen!
 
Dagen började inne på öppna förskolan med fika, lek och bus. Efter det var det lunchdags hemma, sång och dans till Bamse, kurragömma och sova middag. Eftermiddagen spenderades sedan med att gunga, mer Bamse (kan man knarka Bamse..?), klappa och pussa på katterna, högläsning och kvällsbad. Åh <3
 
Har även pratat väldigt mycket med bror och hans tjej. Vi tänker och agerar så lika, vilket känns väldigt bra när man har vant sig vid att sitta ensam på kvällarna och bara hitta fel med sig själv. Den här dagen har jag behövt så länge! Själavård.
 
Går och lägger mig med ett stort léende på läpparna (och lite geggigt smörgåskex)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela