Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

16 Oktober

Publicerad 2012-10-16 20:01:13 i Allmänt,

När man ligger på botten och vet att man verkligen inte kommer längre ner, så är man någontans medveten om att man bara kan gå uppåt. Det kändes så idag i alla fall, och för första gången på länge så skrattade jag. Skum känsla..
 
Idag gick det bra på matten, jag har inte tryckt i mig en massa skit i matväg och nu när jag kom hem så lyckades jag installera både kompileringsprogrammet och skrivprogrammet till programmeringen på min egna dator, så jag kan plugga det hemma i lugn och ro. Hörde dessutom av flera idag att de tyckte skissdelen på tentan/duggan igår var jättesvår.. den som jag tyckte kändes jättebra. Antingen så har jag missuppfattat uppgifterna totalt, eller så klarade jag faktiskt något. Och gjorde det till och med riktigt bra. Ha!
 
Gyttjan, disken, den skitiga jackan och sminkresterna i handfatet sedan helgen är bortstädade och tvättade och jag är redo att börja på nu kula. Imorgon tänkte jag bege mig hem till de värmländska skogarna. Är det ett uppsving jag anar? Hoppas!
 
Har varit frusen hela dagen och börjar bli lite snuvig, så det har inte blivit någon träning idag. Fick bli exemplariskt på kostfronten istället :) Ska sätta mig med linjär algebra nu.. som jag FAKTISKT tycker är lite mysigt. Klurigt, lite svårt men inte omöjligt. Lite mysig hjärngympa. Tycker nog inte så när tentan närmar sig ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela