Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

15 Oktober

Publicerad 2012-10-15 21:23:25 i Allmänt,

Usch, varför ska man slungas två steg tillbaka mär man lyckats kråla sig fram ett steg?
 
Helgen från helvetet kort och gott. En klass som tjafsar i sms-gruppen, en kille som skrek åt mig och åker hem från festen (jag sa att han var dum i huvudet för att han bara stod och pratade om en phadders bröst) som grädde på moset hamnade jag i städgruppen vilket betydde upp tidigt på söndag och åka och städa lokalen. Efter x antal timmar och två omgångar moppning av lokalen så kunde jag äntligen åka hem.. och storgrina över hur otroligt mycket jag inte vill vara här, vara i den situationen jag är i, hur mycket jag saknar alla mina nära och kära.. lite över det mesta.
 
Blev givetvis inget plugg på hela helgen vilket betydde att jag garanterat inte klarade av tentan idag. Åkte dit med en bränd arm (tappade vattenkokaren men skållhett vatten på mig..), skrev ett pinsamt dåligt prov och cyklade hem i ösregnet. Utan stänkskärm.. Kommer se ut som en dalmatin efter den här hösten. Gjorde ganska bra ifrån mig på skissuppgifterna i alla fall.. hoppas att de vägde upp något.
 
Nu har jag precis skickat in lite anmälningar till nya kurser till våren. Lite kost, ekonomi och matte.. får se vad det blir. Nu väntas te och lite mysläsning. Hoppas på en bättre dag i morgon med lite träning och bra mat. Brukar ju kännas så mycket bättre efteråt!

Kommentarer

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-10-15 22:24:03

Buuu, saknar dig!

Svar: Saknar dig med!!
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela