Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

12 Oktober

Publicerad 2012-10-12 22:24:54 i

Fredag och ätardag!

Slutade 12.00 idag och knallade hem och städade lite. Eftersom jag inte pallrade mig upp i morse så fick det bli en mysig långpromenad i höstsolen med P3 i öronen. Hittade en ny runda som passar perfekt till morgonrundan!

Satt i ett långt Skype-samtal med mamma idag.. känns skönt att ventilera lite med henne. Har bestämt mig för att söka om lite skolor och utbildningar till våren. Känns konstigt, men det blir nog bra.. kanske.

Med det beslutet i ryggen fick det bli 5km löpning, och jag slog rekord!! Kändes så bra att springa ur sig alla bekymmer. Träningsvärken sved (nu kan jag inte sätta mig ner eller ställa mig upp) men det gick ändå på ren envishet. GÖTT!!

Nu avrundas allt ätande med mys framför Notting Hill tillsammans med en skål kvarg, vaniljpulver (hade ingen glass hemma..) russin, hallon, mandlar, blockchoklad, jordnötssmör, riven kokos och lite honung. Imorgon börjar en ny
vecka utan socker och massa träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela