Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

30 Maj

Publicerad 2012-05-30 19:59:05 i Allmänt,

Snart juni.. jösses.

Förra torsdagen fick jag mitt livs värsta telefonsamtal. Nästan i alla fall. Jag skulle ringa och boka ett utvecklingssamtal men hamnade istället i en halvtimmes långt samtal där denna galna morsa skäller ut allt och alla som har med skolan att göra. Samtidigt sitter hennes sambo i bakgrunden och svär helt hysteriskt och även han klagar. Luften gick ur mig helt och hållet och jag orkade inte göra något den dagen.

Fredag, lördag och söndag rann iväg. Jag och Olle var hos min kusin och hjälpte till att måla huset som han förhoppningsvis får sålt till sommaren.

Den här veckan då? So far, so good. Inga sötsaker, en hel del träning och motion och på jobbet flyter allt på. Känns bra helt enkelt. Har dessutom lyckats få bort så gott som all extravikt från semestern. Mycket vatten som sagt.

Kommentarer

Postat av: Chatrine

Publicerad 2012-05-31 13:24:28

kämpa på vännön! :) Du är fantastiskt bra! Klem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela