Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

23 Maj

Publicerad 2012-05-23 22:54:25 i Allmänt,

Jodå, det fortsätter allt åt rätt håll!

Bröst, insida lår och lite biceps på schemat idag. Gick kanoners! Är ganska stark i bröstmusklerna så de passen blir alltid lite roligare och livar upp. Man får vara glad åt det lilla ;) Blev ett varv jogging på Lisas höjd också med Olle. Slutet gott, allting gott!

Förövrigt har dagen varit d j ä v u l s k. Sov ca 3 timmar i natt, jobbade till kvart över sex, avverkat 2 utvecklingssamtal/åtgärdsprogramsmöten och suttit i överlämningsmöte angående sjuorna till nästa år. Hade det inte varit för de goa och roliga ungarna eller för de mysiga kollergorna som uppmärksammar allt slit man gör så hade jag sjukanmält mig resten av veckan. Fick idag en post-it på min stol av SO-läraren jag delar rum med där det stod "lycka till på mötet sedan, kom ihåg: DU ÄR TOPPEN!!". Blev nästan lite tårögd och bestämde mig för att köra gärnet terminen ut.

En stor dunk i ryggen till er som sliter där ute! Håll ut, det kommer att löna sig i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela