Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Vårpremiär!

Publicerad 2012-03-10 22:26:37 i Allmänt,

Igår var en sådan där dag då man är på väg att vända i dörren på gymmet. Sjukt opeppad tog jag ett djupt andetag och bestämde mig för att GÔRT BARA! Det resulterade i ett magpass modell Allan.

Så här såg det ut:
5 set situpts med 20 rep i varje. Avslutade varje set med "cykel crunches".
3 +3 set på twistmaskin (lyckades slå personligt viktrekord!)
3 set russian twist med 10 kg
3 + 3set sidböj med 20kg kettlebell 
2 set benlyft på bänk.. eller vad det övningen kan tänkas heta

Magen känns idag..

Idag blev det istället vårpremiär för spåret på 6km ute vid gamla A9. Taggad som jag var spelade det ingen roll att jag sprang på 1 dec is eller joggade i vatten upp till fotknölarna. Älskar att springa i skogen, dessutom orkade jag hela varvet! En rejäl morgonpromenad hanns det med också.

Utgång ikväll sket sig ganska rejält.. Jag och Olle knäcker ett par guinness i soffan, är glada för Loreen och låter matkoman ta ut sin rätt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela