Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Vad hände?!

Publicerad 2012-03-22 16:47:21 i Träning,

Måndagens magträning gör sig fortfarande påmind. Jäklar vad det passet tar! Klarade mig utan socker igår också, score! Men det är inte det bästa..

Skulle dra mig ner till gymmet igår men kom på att jag ska på en skivstångspass idag, så det är bättre att köra ett riktigt konditionspass och låta musklerna vila lite. Sagt och gjort, ut i det fina vårvädret med löparskorna på och med en förhoppning att i alla fall klara 3km. Inte mäta någon tid eller distans, utan bara köra på så länge kroppen säger att det är ok.

Slutade på 8 km. VAD HÄNDER?! Har aldrig i hela mitt liv någonsin ever sprungit en meter över 6km!! Max 7km och då med ett par pauser där jag har gått. Jag blev så lycklig att jag höll på att börja grina (kan bero på att jag var ganska trött också..)! Finner inte riktigt ord. Tänk om jag till sommaren kan springa en mil? Fan vad jag är bra.
Cyklade hem till Olle efter det också. Som grädde på moset liksom.

Idag väntas som sagt skivstångspass och zumba. Behöver också gå ut till Olle så jag kan cykla till jobbet i morgon..

Jodå Caroline, våren är allt på G här också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela