Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Stark

Publicerad 2012-03-18 13:44:10 i Allmänt,

Tänk vad bra mat, vila och sömn kan göra?! I torsdags satte jag nytt personligt rekord igen på skivstångspasset. Smackade på ett par kilo extra bara för att testa och det gick hur bra som helst! Efter att ha blivit glad och nöjd efter passet gick jag hem, åt och gav mig sedan ut för en promenad. Slutade på 11 km varav de två-tre sista orkade jag springa. Brukar ju annars vara i början man orkar springa? I fedags var kroppen trött och jag arbetade bara lite med magen.

Igår döptes lilla T i Hammarö kyrka. Jättefint dop och lilltjejen skötte sig exemplariskt! Hann också med en liten löprunda och en kortis på brogårdsgymmet.

Idag försökte jag mig på att jogga 6an på A9 före frukost.. gick sådär! orkade kanske 5km i alla fall. Vackert så långt med tanke på att jag tidigare varit död och inte kunnat ta ett steg före frukost. Nu sitter jag och jobbar.. omdömen till 24 elever i 4 ämnen väntar. Helt plötsligt känns allt annat roligare.

Ännu ett tråkigt inlägg utan bild. Får se om jag letar fram någon bra från igår efter crossmixpasset ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela