Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Run Forest, run!

Publicerad 2012-03-03 22:59:05 i Allmänt,

Nu är jag på banan igen! Igår blev det en rejäl morgonpromenad och på kvällen någon egenkomponerad korsning av MAQ och kettlebellsträning. Kändes ordentligt i benen idag.. Idag fick det istället bli en lååååång promenad i det fina vårvädret samt premiär för min joggingrunda på ca 6km. Blev glatt överraskad när jag lyckades knata runt hela! Tiden? Nja.. en annan historia.

Annars har det varit en död lördag. Hade gärna spenderat den i Stockholm som alla andra.. Jaja, bara att tagga om inför jobb på måndag.

Kommentarer

Postat av: bra jobbat!

Publicerad 2012-03-05 16:30:14

Hej! Ser att du är superduktig, verkligen inspirerande! :-D Saknar dock lite bilder, det vore roligt!



Kram!

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-03-05 22:15:09

Heja Louise! Jag vill också vara lika hurtig, just nu sitter jag på asset mer än 24/7 känns det som, föjj fan!

Postat av: Louise

Publicerad 2012-03-06 17:55:18

Tack, vad kul! :D Duktig och duktig.. hade gärna orkat pallra mig upp för morgonpromenader också!



Chatrine: du får dig ju i alla fall en utbildning! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela