Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

På't igen!

Publicerad 2012-03-15 17:14:09 i Allmänt,

Ingen idé att gräva ner sig i skit, det hjälper ingen och man mår bara dåligt själv! (och luktar illa?)

Eftersom gårdagen var sämst på kostfroten (jag som pluggar kost får ta och skärpa mig..) så tänkte jag ta mig i kragen och snygga till det lite idag istället.

Igår:
Havregrynsgröt, mjölk och 2 chokladcookies
Lite prinsesstårta
STOR smörgås med skinka, purjolök, ägg och tomat
2 chokladcookies
2 stora smörgåsar med panerade, stekta musslor
1 stor kopp te + en stor cookie

Idag:
Havregrynsgröt, physillumfrön, mjölk, massor av kanel och omega3
Köttfärs, sallad, tomat, majs, gurka (det var tacos i skolan)
Kokt ägg och selleri

och till kvällen  hade jag tänkt mig en burk kvarg med lite hasselnötter och linfrön i. Man mår så mycket bättre när man äter som man ska. Så varför gör man det bara inte?

Ikväll står zumba och push (skivstångspass) på schemat. Hade tänkt mig en redig promenad innan jag börjar varva ner ikväll också. Imorgon är det fredag! Full fart mot helgen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela