Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

No sugar added

Publicerad 2012-03-20 18:25:05 i Kost,

Nu har jag ett redigt mål! Förutom att jag i år ska klara av att göra minst en chin själv (en chin, flera chins?) Så ska jag vara i mitt livs bästa form ever när jag och Olle åker till Gran Canaria vecka 20. 8 veckor to go...
Ni som känner mig vet att jag har ett sötsug som är vidrigt. Hade en riktigt bra period efter julen men sedan sportlovet vecka 9 så är jag tyvärr tillbaka i mina gamla banor igen. Skit. Eftersom jag klarade gårdagen utan extra socker så gav jag mig den på att klara av idag också. Hittills har det gått bra.. fast jag håller på och dör lite. Ska hålla mig till en dag i veckan.. till vecka 20.. jag kan om jag vill!!

Dagens mat:
(fiber)havregrynsgröt, physilliumfrön, mellanmjölk, massa kanel och omega 3
kassler, lite ris och en massa sallad
stjälkselleri, te och smörgås

Efter träningen väntas lättkvarg och kokt ägg och innan jag lägger mig tänkte jag ta en finncrisp med keso.

Måste försöka få in ett till mellanmål på förmiddagen men det är skitsvårt med tanke på att det är smäckat med lektioner varje dag. Ska försöka komma ihåg en uppdatering till efter träningen ikväll, idag väntas mage och kontition ;) Vad tränar ni idag?

Kommentarer

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-03-21 22:21:40

gööött! I måndags cyklade jag för livet genom hela lund.. nästan, för att knycka en fadderplats till nollningen nästa år. YES, jag vann en plats! Första gången i hela mitt liv som jag hade blodsmak i munnen... Och såklart, jag som lyckas med allt lyckades ju göra så kedjan hoppade på "upploppet" vilket ledde till att jag kastade den mitt i stadsparken och tog löpet.. DOG sedan. Men blev phadder.. Så kom till Lund och sök V, Bi eller L ;) Idag tränade jag något så tråkigt men nyttigt som styrkegympa, heheh, äkta old school cirkelträning :) Ps. Inte alls avis på grancan ;)

Postat av: Louise

Publicerad 2012-03-22 16:56:22

Haha härligt chatti! :D Men du om någon har väl kondis? Har alltid varit avis på din friidrottarkondition! Annat det än min handbollsrush.. Bra att du visar Lundarna vart skåpet ska stå! Vargtass på det? ;)

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-03-22 17:46:59

Åhh, måste införa vargtass till mina skåningar och smålänningar här nere samt "en värmlandstös hon kan.." :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela