Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Mys + ryggpass

Publicerad 2012-03-26 21:11:44 i Träning,

Hej där!

Helgen har varit sååå skön! Gjorde inte ett skit i lördags, utan däckade gott i soffan efter ett par glas. Igår låg jag ute i solen och tvättade sedan fönster. Sådär riktigt härligt ointressant.

Söndagkväll bjöd däremot på ett ryggpass:
3 set latsdrag
3 set kabelrodd
2 set rygglyft i maskin (hej fast stjärt)
3 set rygglyft på marken med 2-3kg vikt. Kör en liten specialare som brukar vara med på russian circle eller crossmix. Samtidigt som du lyfter ryggen så lyfter du fram armarna med vikten, sedan låter du vikten cirkulera runt dig liksom.. hahah blev jävligt flummigt känner jag. Kanske ska våga lägga ut en bild/video?
3 set rodd i en maskin som funkar som kabelrodd typ

Idag var jag tvungen att skynda mig så det fick bli l i t e bröst och biceps. Några set i pec dec och en maskin med "scottcurl" + lite jävlar anamma i crosstrainern fick bli dagens träningspass!

Jag när jag är 50?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela