Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Hard work, work..

Publicerad 2012-03-06 17:42:48 i Allmänt,

Var med Patricia uppe i hallen och kikade på handboll i Söndags. ÅH vad gärna jag vill börja igen! Blev riktigt taggad.. synd bara att jag kommer på det i slutet av säsongen. Kanske vågar sig på att testa någon träning i alla fall?

Hade alldels glömt bort hur skönt det är att träna efter jobbet. Att få lämna instängda klassrum och inte så trevliga elever och bara få fokusera på att kroppen gör det den ska. Kanske få ut en del aggressioner också.. blev ett pass med bröst, biceps och kondition igår.

Idag vet jag inte riktigt vad som väntas... mage? Ben? Ska eventuellt träna med Olle sedan och demonstrera ett MAQ-pass. Mohaha..

Just det! Har ju ätit physillumfrön så gott som varje dag nu sedan jag skrev det i bloggen. Något resultat? Nja.. vet inte riktigt vad jag hade räknat med. Det knastrar ju åtminstonde lite kul i tänderna när man tuggar. Bara det är väl värt en liten investering?! Är däremot bättre att peta i sig än krossade linfrön som kan leda till att det bildas cyanid i kroppen. Inte gôrbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela