Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Ganska dött..

Publicerad 2012-03-02 17:19:01 i Allmänt,

Är det här just nu. Min kropp sa redigt ifrån förra fredagen. Kände mig lite smårisig på torsdagen men tränade ändå. Smart? Nej. Feber, ont i kroppen och tät näsa kom givetvis som ett brev på posten under natten och fredagen fick spenderas i soffan. Med dåligt samvete för att jag prackat på en massa elever uppgifter som de skulle lämna till mig under dagen. Fan.

Skulle ta det lite lugnt under lördagen men tänkte att lite nässpray och ipren skulle kunna rädda kvällen även om jag försökte mig på en lugn utgång med Olle och Jonas. Smart? Nej. Fick vackert pallra mig hemåt runt 11-12.

Söndag - torsdag spenderades i Bränas där jag för första gången sedan.. jul (?) fick sova ut riktigt ordentligt. Resultat? Jag blev frisk, haha. Åkte både lite längdskidor och slalom och kom hem och gymmade ordentligt igår. Kändes riktigt fint.

Nu sitter jag här och försöker övertala mig själv till att köra ett pass med kettlebells.. Går sådär. Har egentligen 19028477 andra saker jag också måste göra ikväll. Men å andra sidan kan jag behöva energikicken man får efter träning. Hm.

JUST DO IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela