Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Fan - jag vann igen

Publicerad 2012-03-07 22:00:35 i Allmänt,

Ja och då inte på ett bra sätt!

Fastnade slösurfandes vid datorn och inser så småning att jag inte kommer hinna till gymmet. Inte om jag ska genomföra något som är värdigt att kallas för träningspass i alla fall. Här börjar den jobbiga delen - argumentationen med sig själv. Ena halvan tycker att jag ska skita i att träna, jag har ju trots allt hållt igång ett bra tag nu. Andra halvan ger en ordentlig hästspark i röven med hälsningen att GÔRT BARA! Det hela slutar i någon halvdan kompromiss med promenad. 8,5 km i storm och snö. Nåväl.. ryggen och axlarna sitter förhoppningsvis kvar tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela