Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Dundermiss

Publicerad 2012-03-12 13:30:08 i Allmänt,

Eftersom jag förmodligen inte kommer hinna med något träningspass i morgon planerade jag in ett jättepass ikväll. Kändes kanon, ända tills min kollega påminde mig om att det är något möte ikväll 18.00 - 20.00.. och min lektion slutar 16.00. Gymmet stänger 20.30. Yes! Skita i att träna ikväll? Nej! Får powerwalka hem från jobbet, packa mat, kläder + duschgrejer och springa ner till gymmet och köra något högintensivt pass à la russian cirkel eller crossfit. Sitta och trycka i sig middag, osminkad och nyduschad på mötet är kanske ingen dunderhit men nu får det bli så.

Tänke köra passet ganska enkelt med burpees, utfall, armhävningar, situps, rygglyft osv. Detta i intervaller i högt tempo. Vi får väl se hur det går.. Om någon har ett färdigt, liknande program så får ni gärna skicka det! Lätt att drabbas av fantasibrist när man står och är lite stressad. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela