Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

27 Mars

Publicerad 2012-03-27 17:27:50 i Allmänt,

Att träna armar, axlar och bröst kan vara bland det absolut tråkigaste jag vet. Anledning? Jag är klen. Trots att jag endast körde två övningar bröst och en övning biceps igår så är jag död idag. Det gör ont när jag tar på/av jackan, det gör ont när jag ska lyfta saker. Det gör ont när jag knyter skorna.. Ja, ni kan tänka er. Får se vad det kan tänkas bli idag.. ben kanske?

 

Den här trillade ner i brevlådan igår! Kommer aldrig någonsin orka följa en diet och dessutom tycker jag själv att jag har tillräcklig koll och äter en bra och balanserad kost. Men lite inspiration skadar du aldrig? Tycker dessutom att själva idén bakom LCHQ verkar riktigt sund. Inte lika fet-vidrig som LCHF. Lite tips och tricks kommer så småningom! Nu ska jag bege mig till gymmet och sedan knalla ut på en lång powerwalk. Ut med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela