Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Vänner!

Publicerad 2012-06-10 22:55:19 i Allmänt,

Den här helgen har varit så fantastiskt bra!

Var på Bell's och åt mat med Olle och Carro i fredags. Gött kött + ett par glas och en hel del skratt senare begav vi oss hemåt. Carro skulle upp jobba dagen efter, Olle laddade för att gå ut senare på kvällen och jag la mig i ett bad med ansiktsmask.

Igår laddade vi om i lusthuset jag, Olle, Henrik, Carro och Chatrine. Så himla kul att hon är tillbaka i stan! Kvällen slutade i ett skumhav inne på Mastis. Tack för en supertrevlig helg! Kommer knappt ihåg när jag skrattade så mycket senast.

Dagen har bjudit på jobb och plugg. Nu sitter jag och laddar batterierna inför sista veckan med elever. Kan inte fatta att en termin har gått så fort? Kommer ihåg i december när jag var lite tveksam till om jag verkligen skulle tacka ja till det här jobbet. Lärare en termin till. Jag har växt oerhört mycket (inte bara på bredden) och träffat så många nya härliga människor, träffat många hemska människor och lärt mig att ta ansvar. Häftigt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela