Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Nähe, jaha..

Publicerad 2012-07-12 20:58:14 i Träning,

Då trillade det första antagningsbeskedet in idag.. antagen på design och produktutveckling i Linköping. Inte riktigt vad jag tänkte mig men jag börjar så sakta vänja mig vid tanken. Känns så himla konstigt när man har varit inställd på något helt annat under så lång tid och sedan rasar allt. Jaja.. nog filosoferat!
 
Dagen började med 50 min PW. Försökte mig sedan på lite konditionsträning ÄNTLIGEN. Kändes att lungorna fortfarande inte är riktigt 100% och tiden.. ja 9km på 58 min. Precis skitdåligt, men jag är glad att jag tog mig runt. Nu kan det ju faktiskt bara bli bättre!
 
Dagens kost kan jag bara skratta åt; mackor, bullar, delicatobollar och chokladbiskvier. Enough said. Glykogenförråden är fyllda till bristningsgränsen. Det enda nyttiga är det jag mumsar på nu,
 
Tips på god kvällsmat:
Dela en paprika och fyll den sedan med tonfisk, keso och kapris. Bon appétit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela