Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Fred och Kärlek

Publicerad 2012-07-02 12:28:37 i Allmänt,

Oj. Det går inte riktigt att beskriva hur det är att vara på festival. Man förstår först när man har upplevt det själv. Att halv 3 på natten stå  ute i hällregn och försöka rädda tältet och svär över att man inte la pengarna på en utlandsresa, för att ett par timmare sitta i solen med huvudvärk,öppna första ölen och skratta hysteriskt omgiven av fina människor och tycka att livet är underbart. Hade gärna haft med mig fler fina människor dock, det får bli ett annat år! Tyvärr var kents spelning inte vad jag hade förväntat mig. Inte heller Rihannas.. stackars tjej. Knallar upp på scen 45 min försenad, hög som ett sjuvåningshus och glömmer bort sina egna texter. Tragiskt.
 
Igår var jag inte särskilt kaxig. Sov ca 15 timmar sammanlagt. Drack säkert 10liter vatten och undrade hur jag kunde vara vid liv och hur jag på bästa sätt skulle överleva. Till och med idag känner jag att det snurrar när jag dricker vatten och kliar i huden. Efter denna späkning ska jag unna mig något bra. Ett besök hos en frisör och hudterapeut skulle vara på sin plats. Nu ska jag återgå till tvättning och uppackning. Hade tänkt försöka träna sedan men allså.. nja.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela