Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Dagens träning

Publicerad 2012-07-10 22:31:43 i Träning,

Orken håller verkligen i sig! Känns riktigt bra än så länge.
Idag blev det en morgonpromenad på 1 tim och 15 min
 
Ryggpass:
Latsdrag, både mot bröstet och mot nacken
Kabelrodd
Rodd i maskin (inte konditionsvarianten)
"Helikoptern" (snyggt namn..) med en 2kg-hantel
Vanliga rygglyft
Rygglyft med vridning
 
Hade tänkt köra lite hantelrodd ockå men det var så mycket folk på gymmet så jag vågade mig inte riktigt in på den avdelningen. Mesigt, jag vet.
 
Efter gymmet så hade jag fortfarande massor av energi så jag gav mig ut på en promenad till på 50min. Lika bra att passa på när det inte regnar..
 
Nu är jag helt slut och ska lägga mig. Känn på den Olle! Sitt där du vid din dator och ät chips ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela