Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Avliden

Publicerad 2012-07-17 16:56:50 i Allmänt,

I söndags hade jag, frugan och Chatti fet-söndag. Tänkte att det var lika bra att feta till sig riktigt ordentligt innan vi tar tag i våra liv på riktigt. Samma dag gick jag till Picasso och hem (ca 1,5 mil) plus en långpromenad med Chatti som landade på ca 10,6 km. Fötterna känns..
 
Igår gjorde jag en stôll promenad till. Följde med Carro till hennes jobb, fast jag fortsatte ut till Olle där jag tog en kopp kaffe. Sedan knallade jag hem och åt frukost.
 
Idag gick jag en mer mänsklig morgonpromenad och hade planerat ett gymbesök.. men jag vette fasen. Dels kan jagt inte riktigt bestämma vilken/vilka muskelgrupper jag ska köra och dels så har jag huvudvärken Allan just nu. Känns i alla fall skönt att ha kommit igång på riktigt igen, med gott sällskap dessutom! Ska kanske passa på att väga och mäta mig idag. Är alltid kul att se resultat.
 
Fast ska jag se något resultat alls så borde jag sparka upp mig själv ur soffan nu och gnata ner till gymmet. Det finns inga bra ursäkter heller för att inte göra det.. Kör ba' kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela