Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

9 Juli

Publicerad 2012-07-09 23:55:02 i Träning,

Åh vad härligt det känns att kunna röra på sig ordentligt igen! Efter att ha klippt gräs och städat i poolhuset så cyklade jag och Carro ut i skärgården och myste. Kan inte sluta förundras över hur gott jag mår när jag är med mina vänner, behövs inte pratas så mycket utan bara veta att de är där bredvid om jag skulle vilja säga något. Efter ett tungt och lite ensamt halvår så uppskattar jag dem med än någonsin.
 
Förkylningen kändes helt ok när jag klippte gräs och när jag cyklade så jag testade en sväng på gymmet också. Kändes riktigt bra att komma upp ur soffan för första gången på en vecka.
 
Det blev ett benpass bestående av:
knäböj
utfallssteg med hantlar
benpress
rygglyft/resning (tar mer på rumpan och baksida lår än man tror).
 
Gick mycket bättre än väntat! Pallrade mig sedan ut på en promenad som kändes bra, förutom sista kilometern som jag joggade. Kände att luftrören inte riktigt är friska än så jag får nog vänta lite till där. Men ändå! Endorfinerna rusar i hela kroppen! 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-07-12 12:17:47

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela