Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

3 Juli

Publicerad 2012-07-03 22:10:10 i Träning,

Endast 60 min powerwalk bjöd dagens träning på. Har åkt på en dunderförkylning från P&L som sitter i halsen så jag vågar inte riktigt köra kondis och vädret tillät inte något gymbesök direkt.

Har hängt med frugan och Klerks idag. Både jag och Klerkan blev klippte ute i solen, supermysigt! Älskar att äntligen ha tid över till mina vänner. Känns underbart att få tjata av sig om ingenting. Åh! Imorgon väntar kanske Stockholm med Chatti (som förövrigt numer är 21 år, grattis!!) beroende lite på hur halsen mår. Lägger mig och sover nu så hinner jag förhoppningsvis bli lite bättre tills i morgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela