Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Zumba!

Publicerad 2012-02-16 21:27:58 i Allmänt,

Hej!

Nog för att bloggen står lite still, men det är raka motsatsen till vad jag gör!
Igår gick jag till och från jobbet, vilket tillsammans blir ca 1 timmes promenad. Därefter var det lite benträning på gymmet med zumba som avslutning. Zumba har inte riktigt varit min grej, jag har liksom aldrig fattat vad gör borta till höger när resten av gruppen är borta till vänster. Eller hur ledaren lyckas skaka sin rumpa lite sexigt medans min röv är överallt i hela salen. Framförallt där den inte ska vara. Nåja, därefter väntades en långpromenad och läggdags.

Idag hade jag också skrivit upp mig på ett zumbapass och ett bodypump-pass. Zumba = fjollträning men roligare än att gå ut och gå tänkte jag. Fel. Magen sved idag! Och rumpan! Mina kroppsdelar är vana vid att inte fladdra mer än nödvändigt misstänker jag. Push-passet (bodypump) funkade som vanligt. Inga konstigheter.

I morgon ska jag bege mig till Uppsala och träffa Karin. Världsmästarinna i kickboxning! Den ni. Träna skiten ur oss ska vi göra. Får se om jag kommer till jobbet på måndag..

Saknar min Carolin. Fy.

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-02-17 01:32:56

Saknar dig såå :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela