Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

UH

Publicerad 2012-02-23 20:04:18 i Allmänt,

Som sagt, det här med blogg är ju inte riktigt min grej..

Helgen spenderades i Uppsala med fina Karin, min (och Peters) alldeles egna världsmästarinna, och hennes syster Sara. Helgen bestod av långa promenader, proteinrik mat och massor med träning (ett par glas rött och lite godis också..).

Veckan har sedan bestått av jobb, träning och sömn. Intressant? Har kommit igång och tränat med Titti nu en hel del på gymmet. Känns bra att ha någon att pusha och som pushar tillbaka. Blir lätt lite geggig träning annars. Jag har smygstartat lite med en träningsform som kallas för MAQ, känns riktigt bra. Någon med tidigare erfarenheter?

Känns dock fortfarande galet tomt efter Carro. Nu är jag ensammast i hela världen. Åtminstone känns det så nu. Var mycket enklare när man var liten och såg någon med likadan jacka, sedan var man bästisar. Fy.

Dagens träning bestod av morgonpromenad (05.30-06.30, känn på den!), promenad från jobbet, zumba och push. Ska lägga mig strax så jag orkar upp och gnata lite i morgon också. Kanske.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela