Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Första..

Publicerad 2012-02-06 22:11:29 i Allmänt,

Jaha. Då sitter jag här och bloggar. Jag som lovade mig själv att a l d r i g någonsin i hela mitt liv sätta mig och skriva en blogg. Bloggar är till för människor som har ett behov av att bli sedda. Människor som måste få bekräftelse, eller för människor som faktiskt har något vettigt att säga och som folk är villiga att lyssna på. Då inget av dessa alternativ stämmer in på mig så kände jag att det här med blogg är inte mig grej. Ända tills nu..

Världens finaste och bästa Caroline satte sig idag på ett flygplan 09.00 och flög till New York. Och på den sidan av atlanten har hon tänkt stanna i ett år. Ett år. 365 dagar. Då tidszonerna inte alltid är på vår sida och skype inte alltid är din vän kom vi överens om att jag kommer följa hennes blogg och hon läser min. Carro har bloggat i säkert 5 år. Jag i 5 minuter. Ni kan ju tänka er vilket utbyte..

Det hon (och kanske fler?) kommer få läsa om här är hur min vardag ser ut med träning, jobb, träning, diverse pyssel och träning.

Ja du Caroline.. Då kör vi!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-02-11 00:30:36

I love u

Postat av: chatrine

Publicerad 2012-02-23 21:33:58

Huurraaa! Har äntligen hittat dig Louisen:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela