Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Bodypump

Publicerad 2012-02-09 22:21:41 i Allmänt,

Hej där!

Idag har varit en sån där dag man avslutar genom att vara lite orolig. Ni vet när den har varit sådär bra så man är rädd för att få ett helvete dagen efter. Man kan ju inte gå runt och må underbart ostraffat, eller?

Förutom att det har varit strålande sol ute hela dagen så kunde jag gå hem enligt mitt schema idag. Slapp med andra ord 10,5 timmar på jobbet som igår. Stack hem till Mia efter det, där vi satt och skypade med Carro som ska träffa sin familj i USA för första gången idag. Nerver, någon? Efter att ha klämt lite på Mia knallade jag ner till gymmet. Där kom någon trevlig människa fram (som jag inte känner) och påpekade att jag hade fantastisk fina ögonfransar, och att hon velat säga det väldigt länge. Trevligt! Dessutom fick jag sällskap av Titti på Bodypump-passet. Nu ska jag lägga mig, om jag törs..

Dagens träning på gymmet blev endast ett bodypump-pass. Tog en powerwalk istället, är mätning inför UL i morgon, då kan det vara bra att ha förbrännt lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela