Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Påsk, Hammarö och hemvändare

Publicerad 2012-04-12 12:24:10 i Allmänt,

Hej!

Har liksom tappat anledningen till att skriva.. Varför? Carro är hemma igen! :D Samtidigt som jag beklagar djupt att hon inte trivdes och var tvungen att vända hem så kunde jag inte bli gladare. Hon är liksom jag, fast blond. Och snygg!

Torsdag - tisdag var jag katt-/husvakt åt min bror ute på Hammarö. Mycket TV-spel och kattmys alltså. Massor med mat och godis under påskhelgen och inte en pw så långt ögat kan nå. Blev dock ändring på det in måndags med dunder-zumba-pass i karlskoga och ett ryggpass igår.

Men nu jävlar är det slut på såsandet! Maj närmar sig med stormsteg och då vill i alla fall inte jag se ut som en fläck sur filmjölk! Morgonpromenader ska knallas, intervaller ska spurtas och jag ska inte tappa någon muskelmassa. Nu när ungarna har påsklov är det lättare att börja med den nya vanan med morgonpromenader. Kickade igång idag med 1,5 timmes pw/jogging.

Frukost:
lättkvarg
hasselnötter
mandlar
linfrön
physilliumfrön
gojibär
omega 3
C-vitamin
grönt te

Nu kör vi!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-04-13 09:25:04

haha nu satte jag gröten i fel strupe! Älskade vän :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela