Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Forever 21

Publicerad 2012-04-01 20:01:49 i Allmänt,

Jaha.. då var man 21! Fyllde i fredags och har firat hela helgen.. Var länge sedan jag mådde så bra och skrattade så mycket faktiskt! 8D ställde sig upp och sjöng för mig på fredagen, släkten kom och firade mig på eftermiddagen och kvällen spenderades på mitt favoritställe: badkaret! Haha, älskar att pyssla om kroppen och nu passade jag verkligen på att ta mig tid till det. Nagelfix, hårfix, fotfix.. osv osv. Underbart!


Ja, tårtan var faktiskt så rosa som det ser ut! Fyllning: vit chokladmousse, hallonsylt med hallonmousse och passionsfruktmousse. Garnering: kanderade blad från våra nyponrosor

Gårdagen spenderades ute i skärgården med fest! Fin-Chatrine kom hem från Lund så jag fick klämma lite på henne, Henrik pallrade sig hit från Skövde, Emil satt i soffan och fnissade som vanligt, Petter kom förbi och världens finaste Olle var givetvis med. Tack!


Nu ska jag ge mig ut på en promenad och ventilera lite. I morgon är det måndag, och då är det bara att köra igång igen! Morgonpromenad, magträning och lite löpning står på träningsschemat. Full fart mot sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela