Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Effektiv!

Publicerad 2012-04-28 14:55:58 i Allmänt,

Hej där!
Den här veckan har jag varit galet effektiv! Jag har jobbat som en tok, pluggat lite varje dag, tränat varje dag, hållt mig till mitt kostschema varje dag haft möten med föräldrar och gått nästan varje morgon (om inte morgonpromenader så åtminstone en halvtimma till jobbet).
Helgen börjar inte sämre den. I morse gick jag upp och åt frukost sedan knallade jag ner till gymmet och körde ett skivstångspass på 1 timme och 1 kvart med Carro. Efteråt blev det härlig lång-dusch på gymmet med bastu och hårinpackning innan vi gick och åt var sin kycklingsallad. Känns super! Nu överväger jag om jag ska sola eller inte innan jag börjar jobba. Måste få lite gjort innan jag åker iväg till Sveriges man och VM-mästarinnan i kickboxning.
Ikväll däremot är det fest! Ska bli kul att träffa massa vänner igen och inte bara däcka i TV-soffan.
Igår fyllde den här snyggingen 21 år! Så här kul hade vi för ett år sedan, lika kul ska vi ha ikväll! ;)

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-04-29 22:18:33

hhhaha ååh mysigg bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela