Carolina Tegene Louise

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

3 April, KLAR!!

Publicerad 2012-04-03 22:17:23 i Allmänt,

Äntligen klar! Idag skrev jag det sista omdömet. 520 rutor om mål i matte på tre klasser ikryssade, 1848 rutor om NO-mål på två klasser ikryssade samt ca 130 egna kommentarer och förslag till utveckling i ämnena är skrivna. Föräldrar har mejlats, möten för åtgärdsprogram har bokats, prov är rättade och bedömda och jag känner mig så fantastiskt nöjd! En stor sten från hjärtat lossnade idag och det känns som om jag för första gången på länge kommer kunna sova riktigt gott. Har blivit ett par nätter nu när jag har vaknat lite smått i panik och undrat hur i h-e det ska gå ihop. Och nu är jag klar. Fan vad jag är bra!


Träffade fina Chatrine idag också! Mysigt att hon är hemma från Lund! Vi cyklade ut till A9 för att springa 6an. Hon skulle helt enkelt få smaka på mina skosulor tänkte jag. ;) Hon sprang ifrån mig på två röda. Galet tempo samtidigt som hon pratade på om livet i Lund. Jag lyssnade gärna men fick inte ur mig mer än "aah" "mmh" och flåsade på i kanske 1km sammanlagt. Resten fick promenras. Att vara student måste vara bra för kondisen.. Intervallträning nästa för mig!

Wie, idag trillade dessutom grejerna från Nelly ner i brevlådan! Snygg färg på linnet till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela